Fascination About باتری ups 100 آمپر

Wiki Article

امکان وجود نویز در سیستم وجود داشته باشد که معمولا به عنوان یک نوسان با فرکانس بالا یا گذرا تعریف می شود و توسط تجهیزات نزدیک به خط منتقل می شود.

۱۳,۵۱۴,۰۰۰ تومان مشاهده سریع باتری ۲ ولت اسیدی باتری ۲ ولت ۲۵۰۰ آمپر اسیدی صبا باتری

یو پی اس ها در مقایسه با این دستگاه ها کارکرد متفاوت تری دارند و در واقع با تامین انرژی ذخیره شده در باتری ها، شرایط حفاظتی تقریبا آنی در مقابل قطعی برق ورودی به سیستم ها اعمال می کنند.

یکی از متداول ترین طرح های مورد استفاده برای منبع تغذیه بدون وقفه، یو پی اس لاین اینتراکتیو است.

یا با گذشت زمان ، عمر باتری شروع به کاهش می کند. زیرا باتری های اسید سرب مقدار کمی انرژی به طور خودکار تخلیه می کنند.

انحراف هارمونیک موج خروجی، به عنوان انحراف از شکل موج سینوسی ایده آل مورد انتظار در خط تعریف گردد.

دستگاه هایی وجود دارند که توان اولیه و جریان راه اندازی آنها بسیار بالا می باشد، مثلا پرینتر ها و موتور ها از جمله این موارد می باشند. در برخی موتور ها جریان راه اندازی چیزی در حدود پنج تا ده برابر جریان نامی موتور می باشد و در صورتی که یو پی اس تحمل این جریان استارت را نداشته باشد موتور استارت نخواهد خورد.

شکل موج مورد تایید در اکثر یو پی اس ها شکل موج سینوسی است و در افزایش یا کاهش راندمان سیستم تاثیر گذار است.

در این حالت از یو پی اس آنلاین تبدیل مضاعف، مسیر برق به بار از طریق یک سوئیچ بای پس استاتیک ایجاد می شود.

یک یو پی اس تعاملی خطی از لحاظ عملکرد شبیه به یک یو پی اس آفلاین عمل می کند، اما نسبت به این منبع تغذیه یک اتوترانسفورماتور ولتاژ متغیر چند ضربه، اضافه تر دارد.

مشاهده سریع باتری ۲ ولت اسیدی باتری ۲ ولت ۱۵۰۰ آمپر اسیدی صبا باتری

همان طور که می دانیم آسانسور نیز مانند خیلی از تجهیزات برقی، نیاز به برق پشتیبان برای زمان قطعی برق دارد. چون مسائلی از قبیل قطع به یکباره برق باعث سختی در تردد طبقات بالا و حبس شدن افراد در آسانسور در حین حرکت علی مشاهده بیشتر الخصوص در ساختمان های عمومی می باشد.

با وجود این که نحوه عملکرد یو پی اس لاین اینتراکتیو مشابه یو پی اس آفلاین است، اما به علت وجود ترانسفورماتور و اعمال تنظیمات لازم توسط آن، از قطع و وصل پیوسته باتری در شرایط مختلف جلوگیری می شود.

ضایعات باتری یو پی اس داری میزان زیادی سرب است که همین امر موجب آسیب رساندن به محیط زیست می‌شود. به همین جهت پس از جمع‌آوری سرب باید از ضایعات خارج شود.

Report this wiki page